Strofy dla żony - XXIII

Strofy dla żony – XXIII






strofy słów drżących
            bo w słowach żyję
            czuły na ich melodię

            bo gdy mówisz do mnie – mówisz czule
            gdy łaskawym trącasz uśmiechem
                        rosnę i serce też mi rośnie
                        i żyć mam odwagę jak nigdy

            lecz wystarczy jedna chwila
słowo suche choć małe
gniewliwego dotknięcie spojrzenia
oczu twych chłód niebywały
                        a ja drżę cały już
                        i zżera mnie głód miłości
                        krew zastyga w lód
                        szronem już oddycham i ustaję
                        i lękam się cały
                                    że kochać przestaniesz…

strofy drżące
bo serce mam płoche
czy strwożone czy rozradowane
od Twego zależy słowa
            więc proszę K O C H A J
            więc proszę N I E   O D T R Ą C A J

Komentarze

Popularne posty