Ach śpij kochanie

Ach śpij kochanie





bo gdy tylko księżyc wstanie
spojrzy z nieba i zaśpiewa
ze mną taką oto pieśń

  Ach śpij kochanie
  gotowe zobacz już posłanie
  a gdy zaśniesz czuwał będę ja
  by dobrze Tobie spało się

A gdy uśniesz już kochanie
i gdy księżyc już w zenicie stanie
zapatrzeni w Ciebie zakochani w Tobie
on i ja zaśpiewamy pieśń tę sobie

  A gdy wstaniesz już kochanie
  och wstań przestań spać bo już pora wstać
  otwórz oczka swe zaspane
  bo księżyc i ja czekamy aż Ty wstaniesz

A gdy wreszcie wstaniesz już kochanie
i rozpędzisz zabłąkane resztki snu
i gdy zjesz kolacją lub śniadanie
ja i księżyc zaśpiewamy zatańczymy Tobie tu

  Och nie śpij już kochanie
  bo gdy księżyc zajdzie i słonko wstanie
  spojrzy z nieba i z rana Ci zaśpiewa
  wstań kochanie i ucałuj go bo on czuwał całą noc

A więc przebudź się kochanie
bo za chwilkę już słonko wstanie
a ja coś dla Ciebie mam
dasz całuska gwiazdkę Tobie z nieba dam

Komentarze

Popularne posty