Pokochaj mnie

Fot. Adam Grzelązka

Pokochaj mnie



1994-01-15/16
Łódź



pokochaj na nowo zapominając
co złego było
puść rany w niepamięć
wróć najsłodsza moja

dlaczego życie sobie łamiemy
jak to możliwe
iż dalej żyjemy jak nigdy by nic
…nie łączy nas już miłości nić

pokochaj mnie
na nowo słodyczą swoją
niechaj powrócą
dawne szczęśliwości chwile
wróćmy znów
                          do
                                      miłości raju
niechaj strzegą nas Anieli
od zła by znów nie zakradło się
by znów nam się nie przydarzyło wypędzenie

pokochaj mnie na nowo
pokochaj gorąco pokochaj szczerze
los swój z moim złącz
serca mego miłość znów przyjm

pokochaj na nowo pokochaj mnie
spróbujmy życia nowego
szansę daj miłości naszej
wybacz mi droga moja

pokochaj mnie pokochaj na nowo
znów pokochaj mnie
pokochaj od nowa
zakochaj od nowa

Komentarze

Popularne posty