Ciebie już nie ma

Ciebie już nie ma


2017.10.31
Poznań



ciebie już nie ma
  a życie moje biegnie dalej
  ja za nim nie nadążam
  za tobą oglądam się wstecz

  chcę czasu powrotu gdyśmy byli we dwoje
  chcę znów poczuć dotyk twej czułej dłoni
  czule spojrzeć w twe zakochane oczy
  usłyszeć oddech twój spokojny nad ranem
  pójść na spacer niespieszny taki bez końca

ciebie już nie ma
  kwiaty więdną na grobie
  serce łka nocami
  znicz zapalony gaśnie na wietrze
  kurczowo trzymane wspomnienia
              blekną mimo woli
              dzień po dniu
              twarz twą zapominam

ciebie już nie ma
  świat mój niepełny
  świat mój w połowie
  łez litania bez końca
  słowa na wiatr wypowiadane

              samotność pełna nadziei
                          że to już niedługo
                          że i ja wkrótce
                          że my – znów – razem

ciebie już nie ma
  czekaj na mnie
  wkrótce do ciebie powrócę
  już zostanę na wieczność całą
              powitasz mnie w progu Ojca
                         
                          czekam czasu powrotu
                          do naszego Domu
                          znów będziemy razem
                          we dwoje jedność wiekuista
                          jedno serce w Bogu
                          miłość od śmierci trwalsza

Komentarze

Popularne posty