Strofy dla żony - Introit


Strofy dla żony – Introit





słowa te spisałem tobie
o miłości o pragnieniu
tęsknoty moje
  bóle

cierpienia noc
spełnienia brak
zagubienie własne i bezradność

teraz zostawiam tobie słowa te
może choć raz
choć ten jeden raz
gdy zabraknie mnie
  zechcesz sięgnąć
  przeczytać zechcesz
              zrozumiesz
              że kochałem
              że tęskniłem
                          że bolało mnie
                          jak ty…
                          czego ty…
                          czego tobie ja
                          zapewnić nie umiem

zostawiam ci słowa – wiem to tak niewiele
słowa miłości której wyrazić nie umiem
inaczej niźli tymi wierszami
których ty nigdy nie chciałaś
  to tak bardzo bolało
  nie mniej niż twoje ciągłe nie

zostawiam słów garść
wspomnień mgłę
  tak niewiele zostawiam
  tak niewiele

nadchodzi czas
teraz odejść muszę
zostaniesz sama
  ty i wiersze moje
  moje wiersze i ty
              czy przeczytasz
              czy nie zapomnisz mnie…

Komentarze

Popularne posty